Garderobens långa resa

   
Från början såg sovrummet ut såhär och garderoben är den ni ser till vänster i bild, den gul/gröna med hemska dörrar... men gediget byggd!

   

Vi rev såklart ut ALLT, men garderoben lyckades jag rädda fast sambon var framme med yxan flertal gånger.
Den var rätt tung om vi säger så... varje gång den skulle förflyttas behövdes starka karlar till hjälp!
Här har garderoben blivit uppfrächad med lite färg och hamnat på sin rätta plats

     

Idag har den även fått belysning, nya hyllor och fina gardiner att dra framför

Tack pappa för hjälpen!
(jag ska försöka vika mina kläder lite bättre så det ser snyggare ut... och lite mer fina hattlådor uppepå!)




Kommentarer
Postat av: Becca

Det blev RIKTIGT bra! Var stolt! puss

Postat av: Sofia

De där blev verkligen dösnyggt!! Sjukt bra jobbat men främst vill jag nog berömma kreativiteten, du hittar så bra lösningar! Kram från mig

2011-11-23 @ 07:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback