jag älskar vårat hem när solen lyser

   

 

I torsdags hade vi finsbesök och grillning. Tur med vädret hade vi också, fin kvällsol medans i Östhammar åskade det rejält.





Idag har jag fått plantor av Inga-Lill. Ett kryddland blev resultatet! Nu ska vi fixa färdigt med resten av landet.

Jag och Inga-Lill har även hunnit med och fyndat lite på loppis. I mitt fall blev det en gammal läderresväska för 20 kr, servetthållare 9st för 10 kr och en svart läderväska till jonas för en 10:a. sen bjöd vi på nybakad kladdkaka med grädde och jordgubbar och kaffe ute i solen. Inte helt fel en lördag i mängden.

Jag vill passa på att Gratta min kära syster som fyller hela 28 år idag!!Stooor kram! Vi får fira dig när du kommer hit nästa gång! Jag lovar att baka nå gott och ha ett paket åt dig då!

Ikväll är det schlager, jag är lite ledsen då detta är första året på länge jag och Maria inte är tillsammans denna dag. Jag vet inte helt hur vi ska kompensera detta? Jag saknar dig i alla fall Mia!

Trevlig fortsättning på helgen, nu håller vi tummarna att snälla grannen Per och Jonas lyckas fixa bilen imorgon!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja! vi måste kompensera! En weekend tillsammans till något varmt ställe (det kostar inge pengar va) =) Miss you tooooooooo!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback