Energibrist och downtalk

Idag har varit en dålig dag
fast solen skiner
jag tror det beror mest på brist på energi
Om jag sover bra och äter bra och tränar bra då mår jag bra

om jag sover dåligt, äter dåligt och tränar dåligt då mår jag inte bra

Idag ligger gråten lite för nära för att vara bra
Jag behöver alltså sova och äta (för träna har jag gjort)
Jag tror även jag behöver kramas.

Ikväll ska vi äta mat i uppsala med jonas två kollegor.
Imorgon blir det ta sig till östhammar med trasigt avgasrör och springa stadsloppet

På söndag SKA DET BLI grill och trädgårdspyssel. Annars jäklar...



Jag balanserar på dagens träningspass...


Kommentarer
Postat av: Emma

Naaw :( Du får en kram imorgon! :D

Postat av: Becca

KRAM<3 Kommer du hem nått framöver!?

2011-05-07 @ 11:59:21
URL: http://reberecca.blogg.se/
Postat av: karin

lilla gumman! Bamsekram från mig hoppas du känner den trots avståndet..

2011-05-08 @ 19:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback