Thailand

fick ett erbjudande om att åka till Thailand 30 dagar och jobba lite
Chefen tyckte jag kunde åka. Förstå, ljus, värme, nytt folk, grön natur, vacker natur, god mat....



Men jag sa efter mycket om och men nej.

Så nu är jag här.

ska ha pump idag efter ett mycket långt uppehåll. Planerar ett mix pass.
är ute i mycket god tid måste jag säga.. men jag har verkligen inte haft tid...
jaja vi hoppas detsittertill fem i em!

Annars är det tre dagars ledigt i helgen. Hoppas på besök från Fagersta!

Igår gjorde jag och Lasse mycket bra ifrån oss på jobbet=)

så sista rycket för denna vecka!


Kommentarer
Postat av: Äitisi

Kommer i morgon någon gång.

2011-03-17 @ 23:05:15
Postat av: Anonym

Åh! Förstår att det var ett knepigt val! Du kunde ju ha promotat att vi båda skulle få åka dit o jobba hehe =) DET hade varit tipp topp!

Postat av: Anna Hammarberg

Shit va nice att åka, och bara en månad är ju perfekt tid.. Men förstår att du vill vara hemma och greja! Hoppas allt är bra med er <3

2011-03-19 @ 08:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback