energin på botten

jag är trött
jag vill inte jobba
jag vill bara vara hemma
kanske ta en löptur i solskenet med broddarna på och upptäcka min nya omgivning
kanske slipa lite spackel och märka att renoveringen går framåt
eller baka lite bröd

men nej. istället ska man upp 05.00. släpa sig till jobbet, komma hem till 18.00
vara slut som en korv, surig, hungrig och trött

kul jul.

Idag har jag ändå bakat kakor åt min far. Nu måste jag ta mig i kragen och ta en dusch.
Kommer ta en stund att torka och platta håret innan jag kan lägga mig

men först se klart på bygglov
i helgen middag i uppsala fredag
kvartal uppsala lördag
kalas i fagersta...




och inte har jag hunnit träna heller piss

Kommentarer
Postat av: Äitisi

Ni är välkomna till Fagersta!

2011-03-08 @ 21:59:47
Postat av: Emma A

Se det från den ljusa sidan: du har ju bara ett halvår kvar på Frösan nu ;)

Postat av: Malin W

Känner igen känslan, kliver upp 5 och kommer hem kl 17 och sne måste jag i säng till 22 för att orka upp dagen efter. Blir inte så mycket till liv alla gånger.

2011-03-09 @ 18:48:27
URL: http://mswanke.blogg.se/
Postat av: Anonym

Slut som en korv, haha!

Vilken snygg blogg Leila!/Rosette

2011-03-12 @ 22:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback