andra chansen

denna vecka har min pappa varit här och renoverat hos oss. Han är duktig han min pappa. Han kan allt. Nu är elen dragen, nya uttag finns och alla väggar är gipsade och nästan ehla rummet en gång spacklat. kökshandtagen sitter på plats, tv kabeln har fått sig en genväg in i vardagsrummet och utelyktan är lagad. Vi har fått vikter att bli starka av nere i källaren och en hyvelbänk och massa verkyg vi fått låna. Äntligen känns dte som att det går framåt! Ett stooort tack för hjälpen. Du vet att du allti där välkommen tillbaka! Tandborsten står redo på toan!

Synd dock att jag inte kunnat hjälpa till så mycket. Långa arbetsdagar....
Vi håller på att leta bil. hoppas vi hittar en snart! för forden sjunger på sista versen nu!

idag har jag vart in och jobbat. Körde ett cirkelchallenge pass för ett glatt och ihärdigt gäng! Alla var mycket glada och trötta efter passet! Jag var nöjd! själv tog jag mig ett benpass i gymmet. herreminguh vad svag jag var efteråt.

Jonas följde med och bastade och hängde med bästa ellen under tiden. Sedan har vi varit i uppsala, jonas har träffat David och jag klippte mig och handlade några småsaker.

Nu är Jag trött trött trött och jonas lika så. Dock ska han jobba nu=/ jag ska ta mig en tupplur.. sen kanske spackla lite till! riktigt kul! nästan som att leka med lera!

hm...huset skulle behöva en rejäl omgång med skurborsten också....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback