semesterdag nr 4 (3 regn, 1 sol)

Jag är rätt less idag.
Jag har semester och det är grått och mulet, kallt och regn
Så typiskt!

Vad ska jag ta mig till för att få upp humöret!?

Igår köpte vi ialafll golv. Vi kännes oss lurade vad vi än köper så nu slog vi till.
Det blev ett enstav (plank) golv i ek. Vintage Oak hette den och vart lite sådär ruffigt slitet.
Hoppas nu verkligen att det blir bra!!

Annars kämpar jag med dörren. Utsidan blev grymt snygg. Nya lås och handtag och sånt och rutor kommer att göra susen. Insidan däremot får mig nästan att gråta....måla aldrig din dörr med lackfärg säger jag bara!! Fy sjutton det ser ut som ett dagisbarn varit i farten. Men det får vara nu.. orkar verkligen inte skrapa bort allt och börja om... Jag säger bara Lasyr is te shit!

Föresten, någon som har dörrhantag mm i rostfritt till övers? Insåg igår att det är dyyyyyrt.

Nä funderar på tapetsera, lång löp tur och kladdkaka....  hm....




Kommentarer
Postat av: Elin

Jaha, ok då skickar jag med dem med henne :-). Jag är skyldig henne 300 också så ifall de passar kan du ge henne stålarna...Typiskt ;-)

Postat av: becca

Ja det är ju helt sjukt! Håller tummarna för hennes lilla bebis!

Här är anledningen till att jag vill vara miljonär just nu : http://www.blocket.se/vastmanland/Sekelskifts_villa_med_stall__verkstadslokal_34395807.htm

Huset med stort H var det va?!

2011-06-19 @ 14:18:44
URL: http://reberecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback