Ta vara på sommardagarna

Till helgen har jag bokat in en liten överaskning till mig och älsklingen.
Om han kan bli frisk så vore det bra!

Igår låg han och var magsjuk i soffan och katten satt och kastade ur sig fem spyor på min nya sovrumsmatta.
Mysigt värre.

I tisdags var grannarna och hämtade två nya gäss. Jätte fina, dock simmade de iväg på en gång. Sen har jag inte sett röken av dem. Men tydligen hade de vart där en sväng igår.. hoppas de kommer tillbaka!

dricker äckligt kaffe på jobbet och väntar på ellen.
Ska planera lite för en utbildning jag ska ha...

Fy tusan vad jag hatar att frysa på bussen! Idag hade jag stickad tröja sjal och jacka, strumpor och skor och långbyxor. Imorgon blir dte filt med tror jag!

Igår beställde jag lite tapetprover som jag ska klä in hattlådor med.

Någon som har en stor hattlåda till övers eller vet vart det finns så hojta till!



Kommentarer
Postat av: Emma

Usch då spyor låter inte så trevligt.. allt sig likt på jobbet? Jag kom in på sjukymnast :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback