Kalas, då var man halvvägs till 50

Jag försöke få in bättre sov rutiner. 2,5 h sön-mån och sen ca 5 h per natt till fredag fungerar inte i längden. Så nu ligger jag här i sängen 21.30. dock funderar jag på att kika på lite greys först...

idag har vi lackat och sågat och slipat och betsat på jobbet. Det har blivit krokhängare, skohyllor och bänkar och en vägg (som vi ska göra klart imorgon) Msyigt med bara jag och Marie på jobbet.

I helgen var det kalas. Massa fika på dagen med snälla människor på besök. Extra glad blev jag för Becca och lillen som kom. Fick några buff som grattis från han hon den det=)

Underbart också att mamma och pappa kom förbi! det blev alltså en bra födelsedag med tårta och ute fika i trädgården!

På kvällen blev det party och Annas 50 års kalas (okej..25) Det lilla kalaset blev en riktigt bra fest med god mat DJ, och dans natten lång=)



alla vi=)


Jag var liiiite trött på söndag när det var tårtkalas för Anna.....

Längtar återigen till lördag och en skön sovmorgon!
Sen  ska lill killen firas för första gången!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback