Kalas Fredag

Idag är en till sådandär dag
när ingenting går som jag vill

Planen var:
Hotellfrukost med Maria på morgonen
därefter shopping med jamilla och isak till dagen.

Istället blev det:
För trött för att palla gå upp för att orka ta mig via tierp-upplandsväsby-stockholmcentral-bromma
DVs. Ingen Maria och ingen hotellfrukost.
Missade tåget till Jamilla. Med fingret på knappen på dörren på tåget, åker den ifrån mig. SURT
Visst jag hade kunnat ta ett senare tåg, men då hade jag hunnit vara där ca 2 h. innan jag måste ta tåget hem OM jag inte vill gå i mörkret/kylan/halkan/med shoppingkassar heeela vägen hem från centralen... på en väg utan trotoar med lastbilar som kör i 170. NI HAJJAR VA?

Iställlet, duntäcke upp till öronen, gråtröda ögon och tre avsnitt av desperate housewives.

Imorgon ska jag träna kondition och köpa ett bord med fyra stolar. Låter som en ny bra plan.

Hur renoveringen går? Jadu. det står heeelt still.



Kommentarer
Postat av: Karin

massor av kramar till dig!! det behövs efter en sådan dag!!

2011-01-22 @ 19:51:04
Postat av: ellen

efter regn kommer solsken gosan!

2011-01-25 @ 18:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback