Våååååååår tjihoooo

Jag älskar våren.
Dagarna blir längre och ljusare och varmare

Det gör mig lycklig och full av energi
Även om jag har varit aptrött i två dagar nu så finns det alltid energi för en
jogging i solen och pyssel i trädgården!
Det är ungefär som med efterätt,
hur mätt man än är finns det alltid plats för efterrätt!

Idag blev det 25 min intervaller ute i solen.
Gissa jag var tomat när jag skulle till bussen!
Väl hemma målade jag äntligen räcket till ingången!
som jag längtat att få göra det.
Nu när Jonas fick se resultat förstod han varför jag varit så ivrig att få göra det.
Förstå vad fint dte blir när jag har målat och fixat dörren också!

Längtra till lördag. då ska vi köpa två solstolar och en grill!
Sommar - snart är vi redo. Komsi komsi!


 



imorgon kvällsjobb. sen jäklar är det helg!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback