stackars stackars Leila

Nu börjar snön smälta på allvar ute i Fors. Åkern utanför börjar komma fram och igår grävde jag och jonas fram stenplattor som hade gömts under år av löv och mossa å sånt. Fint blev det på kortsida av huset! Blir nog lite stol och bord där för att avnjuta lunchsol i framtiden.

Det finns mycket att göra i trädgården. Men det ska bli mysigt och pyssla på! och vi har ju många år på oss=)

Veckorna går fort och i helgen var jag hos flickan och lillgrabben och hade en slapphelg. Tittade på massa tjejfilmen jag inte hade fått se hemma=) Sen var jag och jonas och åt äppelpaj hos jonas mamma.

Dock blev jag spysjuk till kvällen och har nu tyckt synd om mig heeela natten. Magen är tom sedan länge och insidan på toaletten är väl inspekterad. Dock verkar det vara på bättringsväg redan. Sista kom vid fyra inatt...
Hoppas hoppas, för spy är ju bland det äckligaste! (dock kom första spyan ute...och det var lite fräshare, hehe ett tips!)Tillpå köpet värker min ländrygg så in i bomben....

aja nog äckelprat. Jonas kommer hem till fyra. det är jag och katten tills dess=)

Föresten, berättade jag att jag bokat flyg till min älskade Maria till valborg? Kommer bli en mysig återförening i våriga Malmö!! weeheee, frågan är bara vad ska jag ha för hatt?

På fredag kommer mamma! det ska också bli mysigt! Blir en tripp till Gävle för lunch och kanske köpa någonting somrigt till henne som ska till rhodos veckan därpå, och vem vet kanske lite sätta blommor här ute på gårn?

hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback