vuxenpoäng

imorgon ska vi hälsa på flickan och lillkorven
som jag längtat
det blir bakpotatis och massa fjantigt bäbisgull

i helgen blir vi husägare då papper ska skrivas!
Inflyttning 1 dec!


Jag tar helg nu
tycker jag förtjänar det

sen försöker jag smälta att min fina sundbybergsbo ska bli en malmöbo snarare än jag trott
glad för hennes skull ledsen för alla våran skull som kommer sakna denna glädjespridare

men som hon sa, från Bromma är hon bara 1 h ifrån... eller med tåg ca 6 h....och det är ju närmare än Thailand.


Ibland har jag svårt att ta att alla blir vuxna och att vi inte lever som alla vi barn i bullerbyn som jag hade hoppats

Kommentarer
Postat av: Karin

.och vad tror du en mamma känner när barnen flyttar många många mil ifrån en....

2010-10-15 @ 22:05:32
Postat av: Karin

förlåt! glömde att säga grattis till att ni blir husägare!!hoppas att få följa er husinflytt m.m här på bloggen:)

2010-10-16 @ 23:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback