vuxenpoäng deluxe

uppdatering angående huset

Vi har blivit med hus och blivit hittills en handpenning fattigare=)

kontrakten är påskrivna och Inflyttning och allt sådant praktiskt sker den
1 december! 5 veckor alltså! Borde vi börja packa ihop oss kanske?
Tiden swishar ju bara förbi. Jag kommer att bli en Fors bo
(ja Tierp...men Fors låter finare)



Läskigt många vuxenpoäng vi skaffade oss sådär lite hastigast...
men paniken har lagt sig lite och jag ser fram emot
att sätta min prägel på huset=)

Huset, ån, gården, äppelträd, gran och gigantisk jordkällare!(16 m lång)



Uteplats, eftermiddagssol/solnedgång, eka i vattner, smedja!

I helgen var det småtjurar som gick vid stenbron vid huset,
de var söta och lurviga. På andra sidan ån bor två vita ankor.

Jag funderar på ett hönshus i smedjan och att låna dit två får
som får beta av gården lite till våren=)


Kommentarer
Postat av: Becca

WOW!! Helt galet underbart! :)

Postat av: moster

Fina bilder! Behöver ni flytthjälp?

2010-10-23 @ 15:53:55
Postat av: Karin

Stort grattis så fint det ser ut! och jordkällare där kan ni förvara mycket smått och gott. Det är klart du ska skaffa höns jättestor skillnad på egne ägg och köpeägg!

2010-10-23 @ 18:54:30
Postat av: Malin W

Grattis, vilket fint hus! Och då kommer du ganska nära mig också, så då kanske jag kan hyra dig som pt i vår?! :)

2010-10-25 @ 08:29:47
URL: http://mswanke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback