monster

Två dagar (knappt) hemma i fagersta är alldeles för kort
(speciellt när några timmar går på jobb pul)

Men jag har hunnit second hand shoppat lite, ätit potatismos, fixat mitt flyttlass, gått en kort promenad med mor, träffat wiklund en jätte kortis, lagat mat och nu ska jag på Staffans militärträning. Oh så spännande, oh för mätt för detta oh för trött, men kul ska det bli!

Sen bär det av hemmåt igen.

Bli en tuff arbetsvecka och jag kommer att vara stressad, nervös och virrig som ett bi.
Mitt fokus blir att vara lugnt, onervös...och sansad. Låter bra va?

Ses igen till helgen. Tills dess kommer jag vara ett monster.

Kommentarer
Postat av: Karin

lyka till, du fixar det ...det vet jag!!

2010-11-01 @ 21:29:42
Postat av: Karin

jag kan stava men säger som Maria: jag slant på tangenterna ! lycka så stavas det ;)

2010-11-01 @ 21:31:09
Postat av: Emma A

Inte är du nåt monster inte! Tycker du sköter dig finemang! :D (även fast jag skäller på dig lite ibland, men det är bara för att det är så kul :P)

Postat av: Bilaltilda

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2011-05-11 @ 11:00:51
URL: http://bilaltilda.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback