scones med the

varit i huset idag och kikat sista gången innan vi äger det!
Vi bestämde om oss att börja med sovrummet och kontoret istället.
Det blir bra, lite lättare än vardagsrummet=)

Igår var en lång dag.
Efter en natt nästan utan sömn gick jag upp till kvart i fem.
Iväg till station för att möte upp Ellen!
Dock blev Ellen sjuk och spydde en massa och fick åka hem..
själv åkte jag iväg mot sthlm och hälsomässan och best of the best.
Men, Ringde Maria som gärna följde med=)
vi åt proteinbars, combattade och dansade lite bollywood
(eller Maria dansa, jag flaxade mest runt och visste varken
vart jag hade mina armar, höfter, ben eller händer)

Till eftermiddagen fick jag leka med Jamilla och gosa med
världens finaste, goaste kille med ett underbart skratt.

Idag har vi köpt en ny skrivbordslampa på fyndhörnan.
149 pix!

FORSÅ Arbetslampa svart Höjd: 50 cm Fotdiameter: 15 cm Skärmdiameter: 12 cm Sladdlängd: 1.7 m


Kommentarer
Postat av: Jamilla

Snygg!

2010-11-14 @ 20:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback