livet med en polis

flyttpacka, flyttstäda.
Känns mindre motiverande när sambon kom hem 8.oo imorse, 3 timmars övertid. Vilket betyder att han inte kommer att orka flytta någonting idag...

Själv pysslade jag kakfat igår, i em får jag besök av syster min.
Jag lyckades ta mig till frisören igår också. Nu fattas bara lite färg i håret så duger jag till jul.

Denna lampa ska få pyda mitt vardagsrum. Tänk dig en fotölj, fotpall, fårullspläd och denna som läslampa.

BAROMETER Golv/läslampa  Höjd: 146 cm Fotdiameter: 26 cm Skärmdiameter: 16 cm Sladdlängd: 2.2 m




Denna gullrumpa ska få komma och pryda mosters hem så ofta han vill.




och här är planen för sovrummet!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara fina saker idag, lampa, gullrumpa och sovrum

2010-11-22 @ 09:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback