ännu en tisdag

Proppmätt av lasagne. Matlådan är färdig för imorgon och sambon sitter här brevid sitter och tittar på spårlöst. Hemvägen var dock inte lite lyckad. Det är mindre kul att sluta fyra och vara hemma sex från jobbet. Bussen fastnade i nå trafikkaos, cykellåset hade fryst ihop så jag fick gå. Och en puckobil körde trots röd signal och bommar ut på spåret så panikiga cyklister fick rusa fram och lyfta bommen för att inte han (jag bara antar det var en han..) inte skulle bli mos tillsammans med sin bil. PUCKO

Annars har gulle Ellen varit på jobbet idag och öven lovat att byta min lördag. Så jag och sambon kan flytta nästa nästa helg! Huuuur ska frösan klara sig utan henne?

Jag har även träffat hårtuss Tove idag. Söt som tusan fick hon mig och Marie och skratta gott. Lilltjejjen tyckte nappen var väldigt intressant och tittade i kors hehe.


Ah nu ska jag sno en bamsekram av Joppe Poppe=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback