spongiöst hjärninnehåll

någon sjunger stad i ljus hos grannarna
det är lyhört här på luntmakargatan

provet avklarat i anatomi, fysiologi, näringsläran, träningsläran, speciella målgrupper, skelettet på latin, muskler ursprung och fästen och funkitioner mm... gäääsp (ni blev slut i hjörnan bara av att läsa detdär va?=)

fredagen var lång. Nya kursen starta direkt efter tentan. Denna gång befinner vi oss på Balance i stan. Väldigt fräsht ställe. I fredags gick vi igenom lodlinjen å bröst och slutade vid 21. Idag har varit en lång dag med ben och rygg. mina lår värker och min hjärna är mosig och jag känner mig som en prutt.

med andra ord dags att vil aupp sig och ladda för en till dag


nu är det carola som gäller hos grannarna, duschen och sängen för min del
imorgon väntar en ny dag med nya lärdommar
axlar och armar står på schemat,
 få se hur slut och värdelös som människa morgondagen får mig att känna

ps. sa jag att kursen är bra?=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback