Mitt Fagersta

det är rätt härligt att vara i fagersta.
på morgonen vaknar jag av att sandy ligger och stirrar på mig
när hon ser att jag öpnnar mina ögon börjar hon kurra vansinnigt och tassar mig på halsen
då vaknar jag garanterat, vassa klor må jag säga

sedan går jag upp och tar mig lite furkost och lläddrar lite reklam eller läser lite tidning
idag började jag rita på min tavla på frukosten
sen gick jag upp till syster och målade min fina kurbistavla. fattas bara en ram till den nu...

kl.12 var det dags för hund promenad. lite vinter och friskluft.
till lunch blev det morotspannkakor. I bara farten gjorde jag massa middag också.
En färssås och en spenat och köksbärstomatssallad och skruvmakaroner.

sitter nu och väntar på wiklund, vi ska ge oss ut på en liten skidtur
till kvällen väntas combat

imorgon är det helg och Uppsala

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej Leila!

Kul att du har en blogg! Hur går de för dej i uppsala? Vad gör du för kul? Är de skönt att vara hemma? Hade du de bra på gc? Många kramar!

Postat av: Becca

Javisst.. fast det är inget annat än just ideer och drömamr:) Men jag kommer ju snart och hälsar på och då får vi massa tid att snacka!:)

2010-02-22 @ 16:37:59
URL: http://reberecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback