låg växel i

Jag har inte riktigt hittat gasen på mig själv än
gick runt i morgonrocken (tack moster!) fram till 12 idag.
har bara gått runt och plockat lite, invigt tvättstugan och lagat mat.
ordnat upp i köksskåpen, lagt in kläderna i garderoben och såntdär..

tog precis en ljuvlig kopp kaffe med skummad mjölk
Den 9 får jag besök av min ex kombo! ska bli super kul!


Ska strax äta middag och sen fara till IKEA för att byta bordet.
ev matta och gardiner också.. tror på vitt och cerist.


det väsentligaste ska jag ta tag i imorgon..förhoppningsvis..
har en del muskler, ben och leder att lära och ett jobb att skaffa...

gääääsp

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska damen plugga då?

2010-02-01 @ 22:18:14
Postat av: Becca

det var jag som undrade alltså:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback