6 dagar går så fort...

Nu är jag hemma igen

6 dagar har spenderats i kroatien och i Slovenien
Slovenien var över förväntan. Underbart vackert
vi har åkt runt en massa, inte hunnit tänka nått men sett mycket
och hunnit med mycket. Via italien till Kroatien och porec och rovinj,
sedan till slovenien där vi först tog en tur förbi
Bled och sedan till Bergen och Ljubljana. mycket god mat och dryck och
 fint väder har vi haft, lite sol, hav, städer, volleyboll. båt och shoppning..
 en härlig mix med andra ord.

Idag har jag luktat på Isak och shoppat
imorgon börjar allvaret

Inatt när vi kom hem låg min PT licens i brevlådan!
Den var två tuffa veckor men jag klarade det=)

Bilden föreställer en liten kyrka vi vandrade upp till söndag förmiddag i slovenien.
Vi kände oss lite som anne på grönkulla eller någon i sound of music...



Kommentarer
Postat av: moster

Grattis! När börjar du ta emot kunder?

2010-08-24 @ 07:23:26
Postat av: Anonym

är du sugen moster?=) jag tog min första idag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback