GUBBE!!!!

har varit irriterad på en ful cykelgubbe
han skulle byta slang på våra cyklar. 100kr styck.
när vi kom för att hämta dem hade han reparerat dem lite extra. och skulle ha 550kr.
vi vägrade för vi skulle ju bara ha slangen bytt  dvs betala 200kr. (och våra cyklar skulle inte enns vara värda 550kr tillsammans...vilket han dock höll med om). Hur som så skulle vi komma tillbaka idag och hämta cyklarna så han skulle återställa dem i det skicka vi lämnade dem igår.... dvs med punka. visst sa vi..extra jobb för han bara.
vi får väll helt enkelt hitta en ny verkstad,,,

Idag gick vi dit igen. han hade inte rört cyklarna sen gårdagen. Med sur och bitter attidtyd kallar han oss fattiglappar och tar 200kr och släger våra cyklar till oss.
GUBBJÄVEL

men nu kan vi cykla igen.
Jag varnar. Gå aldrig till denna cykelreparatör!

Annars blev nattjobbet inställt så jag har försökt gjort av med min energi på gymmet för att kunna sova inatt ändå.

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Usch för sura gubbar!

2010-04-15 @ 11:39:07
Postat av: Anonym

han var turk också. men det kan jag ju inte skriva.=) heeelt dum i bollen, svartarbetare och lömsk bedragare

2010-04-15 @ 13:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback