Volleyboll, lentopallo, kasvihoito, kasvi eeehm hoho

Dagens volleyboll spel fick strålande solsken! Och var inte orliga, jag är inte med och spelar och förstör för gästerna. Bara halvt förvirrat räknar poäng. "12-9, va? 13-7? eller vad var det nu!? * snurrar mitt blonda hår runt fingret ler lite och ser almmänt oförstående ut* Jaha, vadå var inte den ute? jo men sådär får man visst göra. Mååååål eller jag menar matchpoint? va heter det inte så? jaja hejja finland hejja finland!!!!!"

sverige vann... de fick en fribiljett till afro dansen imorgon som pris. Så snäll var jag mot skåningarna!

Snart cirkel sen hem! Kikar på flygbiljett redan till fredag den 9 okt. en natt till med min älskling är inte fy skam...

dagens sludder: Tässa on kaikki meidän kasvihoidot, hihi. ehm. kasvo hoidot haha, kasvi hihi. hohoho.
Gröna fingrar någon? höhö

Kommentarer
Postat av: isi

Snart kommer finsk förstärkning..i lentopallo.

2009-09-23 @ 20:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback