sensommar...

Dagen startade med ett flow pass. det var jag och en kvinna som körde
härlig start faktist. sedan har det inventerats och pumpats pilatesboll

har precis ätit  firre och potatissallad till lunch med gott bröd.
kors i taket, god lunch!

funderar på en väng in till cala millor idag och titta in vad det har att erbjuda
har vart lite lat och mest inte sett eller gjort något här borta

ska visst få börja praktisera massage också inför min nästa säsong
de funderar på att ge mig kombitjänst på massage/fitness

ja ni hör ju,  inget fy och skam med det jobbet..
varför kunde inte min familj och älskling finnas där också..
så skulle allt kännas super..

Vädret har varit fint idag. Ligger på en 25 grader säger datorn
innan solen gick upp var det dock jacka som gällde..

Kommentarer
Postat av: Maria

aahh spanien nästa säsong, jomenvist, det kan jag tänka mig =) fixar du ett hotellrum så kommer jag dit en sväng!

2009-09-18 @ 19:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback