Palma shopping

Jag hade med mig kamera, jag hade laddat batterierna
tror ni jag fick nå bilder? näää
den dog efter första fotot! som jag tog i cala millor på soluppgången!!
suuurt

Hur som shopping i Palma igår.
Riktigt bra shopping! Fick hålla i tyglarna för att inte bli helt vild och galen

Att jag fick obegränsat med pannkakor på på frukostbuffen (som var gigantisk och gratis=) gjorde inte dagen sämre. Ev. att kläderna satt lite sämre pga sjukt mätt mage...

Palma var en fin stad. stor hamn och ett stort katedral. Många mysiga mat ställen och grym shopping. lätt ett ställe jag kan återvända till och se lite mer av.

reslutatet blev: svart kort Skinnjacka, baggy jeans, färgglad pallesjal, guldblondhårfärg (nej inte bättre nu heller), 2 långa linnen svart och grått, 2 t-shirts till leggings blått och ljusgrått, ett par leggings med dragkedja, ett hårband fläta, en varm stor grå kofta, en mozarella sallad och en färsk appelsinjuice...

Kommentarer
Postat av: Maria

ge upp och boka tid hos Elin i Umeå! du ska ju ändå dit och hon färgar skitfint! kan ju va värt en slant, tänk vad mycket det kostar att färga om och om igen med misslyckat resultat..

2009-09-27 @ 11:30:49
Postat av: Maria

förresten, jag har sett nya greys!! lallaallaa, jag vet hur det gååår!! och det var så bra så bra =)

2009-09-27 @ 11:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback