hemlängtan

jag vet att  jag uppdaterar dåligt. men jag är ledig tis och lördag och har då tid att gå bort till fiket där det finns internet. De andra dagarna är jag ju på jobbet till sex halv sju. kommer hem duschar och lägger mig och läser lite innan jag somnar.

Jag mailar dock gärna från jobbet för att döda lite receptionstid. så maila gärna så svarar jag

dagarna flyter  på. i lördags var jag och hälsade på irja och jari som tog en sista minuten till can picafort.
vi åt middag och drack sangria, väldigt skönt att träffa någon hemifrån. idag var de här och hälsade på. kikade in mitt boende, jobb och åt middag och tog en kaffe i hamnen.

nu är mitt humör på botten, har precis pratat med jonas och jag vill hem. har inte enns kunnat skriva på kontraktet inför vintern pga en liten klump i magen...

vi får se hur allt blir. Det är inte det att jag inte trivs med jobbet,´medlehavet, sättet att jobba... det är verkligen bra. Men jag kan inte rå för att sakna de där hemma...

ah ska återgå till min bok och koppla bort tankarna en stund. lite mat gör nog också susen.

kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback