Hår ångest...

Det är aldrig lätt när det är svårt
och ibland är det sååå synd om mig

jag talar självklart om mitt hår
så lite klappar på huvudet
och "det ordnar sig"
och "jävla skit frisör" kommentarer tack!

Ja tack mamma. ska bara kolla ut vilken färg jag vill ha
För tillfället är jag orange grå. Halleluja
vad hände med mina gyllene lockar jag ville ha?

jo de klipptes av och råkade röd pigmenteras.
men vadå? hon ska ju bara föreställa frisör...

har en teori angående frisörer.
jag menar tänkt efter. vilka är det som utbildar sig till det?
Tänk tillbaka till skolåren...

ja precis, den blonda blåsta bimbon som inte visste annat
än vem paris hilton dejtade eller vem som visade trosorna i senaste se och hör...



Bilder på håret? Ni tror det va...

Kommentarer
Postat av: Malin W

Lider med dig! Håret är ju en del av personligheten, och det värsta som finns är när det blir fel!

2009-09-17 @ 11:31:15
Postat av: Sofia

hahahaha...jag älskar din frisör analys och det stämmer faktiskt sååå bra...färgning är ju faktiskt kemi och jag tycker därmed att naturlinjen borde vara intagningskravet på frisörprogrammet, 3 årigt kandidatprogram och för färgning krävs en ytterligare 2 årig master...hår är faktiskt jääävligt känsligt!!

2009-09-18 @ 13:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback