go with the flow...

Sådärja, då var morgondagen snart här vilket betyder SHOPPING och PALMA
smygstartade lite igår med att köpa en fin fin sjal samt ny franskmanikyr..och knäckebröd!

nu är det slut på vitbrödätandet och knäcke som gäller sista veckorna. Nån fason får det vara på mig...

Planen för imorgon är alltså hyra bil, åka till alcudia och äta frukostbuffe, åka till palma gå runt och shoppa, åka till köpcenter puerto pi och shoppa lite till och ev. avsluta med en bio. Eller?=)

dagen startade med en nästan full flow klass. På schemat står volleyboll och reception. en lugn dag med andra ord. men det känns skönt då Jill går på konferens hela nästa vecka och jag får köra lite mer pass.

Två veckor återstår tills jag får komma hem i två underbara veckor! Se svensk höst och frysa lite!
Igår satte jag på elementet på mitt rum. Skönt! slapp ha dubbla filtar inatt!

Kram och ha en fin helg

Kommentarer
Postat av: Maria

japp, frysa lär du göra för jag har stulit alla dina mysiga fleecetröjor!

2009-09-25 @ 12:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback