frisk luft och solsken

Dagen började slött, sov länge, åt lite frulle och slöade vidare med min bok
sedan drog ja på mig pyjamasbyxorna och sporttoppen (hm.. ja..hade inga träningbyxor hemma...)
och drog ut på en låång härlig promenad i bra tempo. Var ute i 90 minutre och fick andas in fina vyer och turistfri luft. Det behövde jag. och det kommer jag lätt att göra om.

skulle gärna ge er bilder för det var verkligen vackert. men inge kamera med så får bli en annan gång...
det är verkligen skönt att träna någonting för sin egen skull och även få tillfredställa hjärnan lite..eller lufta hjärnan kanske det kallas...

På lördag ska vi till palma och shoppa heldag. ska bli underbart! sätta sprätt på lite kosing=)

nu till kvällen har jag, malin, sara, åsa och sanna varit och ätit på asiatisk buffe. maten var väll sådär (då jag inte vågade mig på fisken...) men det var skönt med lite sällskap och normalt umgänge=)

öppning och fullsatt core imorgon bitti, det blir sååå mycket roligare nu när klasserna är fullsatta!
17 på styrkan, 24 på coren. skit kul!

dock börjar vattentemperaturen göra att vattengympan tunnas ur... men än så kör vi på!!

till kvällen ska jag återgå till min nyktra alkoholist som återigen är full. blir så arg. han som hade hittat en tjej och allt.. å har ett mord att lösa..så super han bara ner sig.. grrrr Holy måste ta sig i kragen...

ja..min nuvarande deckare...

kram kram och sov gott

Kommentarer
Postat av: isi

Snart kommer finsk förstärkning....i lentopallo.

2009-09-23 @ 18:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback