gårdagen som inte borde ha fått finnas...

ännu en dag ska gå

jag är lite skadad från opponeringstiden vi hade i skolan
ni vet börja alltid positivt, sedan konstruktiv kritik och sedan avsluta positiv
1 negativ sak vägs mentalt upp med 12 positiva

jag ligger på sååå minus just nu

Styrkeklassen igår som var överbokad fick mig att gå över på plussidan igen
jag var faktist glad efteråt, kändes så bra

och BANG så kom 100 negativa igen

Idag nya tag. ny inställning.
vatten, kids och core på schemat

(ja.. jag överdriver lite.. men ibland så tar man inte allt på rätt sätt. Beroende på allmäntillstånd, hemlängtan, jonas lägtan, självkänsla, energinivå, matintag, väder, sömn, drömmar...ja ni vet)

på tal om skumma drömmar drömde jag att jag sprang runt på en kullig äng med asterix och obelix inatt.

mycket skumt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback