dos horas trabajo..

När morgondagen är över (och de sista två timmarna på denna arbetsdag) så har faktiskt även denna vecka gått. Kors i taket. Idag är det med andra ord en vecka tills mamma och pappa kommer!! och det betyder ju även 2 veckor tills jag får komma hem till Jonas! Wunderfull!

Just nu ser jag fram emot lördag och Palma och shopping! Underligt nog är det H&M som lockar mest just nu. Lite hemmakänsla kanske... Fransk manikyr set ska i vilket fall inhandlas. ev. ett ID kit och kanske om jag har tur lite hårfärg och dedär moccasinskorna på newyorker.. och de där tightsen med dragkedja... nå lite längre till dem..en sjal..nån mysig kofta.. ja.. det är väl det jag har som plan=) Kanske tillochmed de där snygga nikeskorna som jag kan ha till nästa säsong?

Peppa, peppa afro, usch å fy när den är över. då har jag en afro kvar. I kan doo it!
vädret här i cala bona har varit fint! solsken både på himlen och i ansikten på de gäster som varit här denna vecka och haft väldigt växlande väder.

Helg hos er hemma också. hur ser era planer ut?

Måste jag skriva att lunchen var pommes och majjo?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback