Love yummies

Jag har bakat kärleksmums
sen har jag varit hos kusinen och fikat
även sofia kom förbi och mumsade lite

jag har även målat mina tånaglar
vart ute och sprungit
packat, grejat, fixat

men här har ni dagens recept:
(glasyren tycker jag man kan göra bättre...)

Ingredienser: 

Baka ca 15 min i 225 graderKärleksmums

  • 150 g smör eller margarin
  • 2 ägg
  • 3 dl strösocker
  • 3 tsk bakpulver
  • 2 tsk vaniljsocker
  • 2 msk kakao
  • 1 ½ dl mjölk
  • 4 ½ dl vetemjöl

Glasyren

  • 50 g margarin
  • 3msk starkt kaffe
  • 1 msk kakao
  • 2 tsk vaniljsocker
  • 3 dl florsocker

Garnering

  • kokosflingor


God natt!


Kommentarer
Postat av: Robert

Haha, kanske borde jag göra ett försök nu när du lagt upp recept och allt? :)

2009-10-21 @ 16:51:21
Postat av: Robert

Hehe, kanske jag borde göra ett försök till att baka lite då, nu när du till och med lagt upp recept? :)

2009-10-21 @ 16:52:40
Postat av: Meeeh, två inlägg >_<

2009-10-21 @ 16:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback