ändrade planer

ibland händer oförutsägbara händelser
mina veckor hemma blir en gnutta annorlunda än jag tänkt mig
men även en vecka längre

imorgon blir det att åka till fagersta
till helgen träffa flickan, kusin, moster, mormor, nån vänn och sådant

på onsdag blir det en låång resa till finland
begravning och flytt
och sedan på måndag åter till umeå
för att kramas lite extra inan jag åker iväg mina 3 månader på lördag

äter muffins blir förvirrad över framtiden och irriterad över att megavideo vägrar visa mig desperet idag
dricker te och försöker tina mina ispinnar till fingrar, smörjer ansiktet för att undvika krackilering pga kylan och strechar vaden för att undvika kramp stup i kvarten efter step passet igår.

träffa Martin, Johanna och bäbis och traska till strömpilen tror jag är planen för dagen. Olles till kvällen.

Kommentarer
Postat av: Hanna

hej! ska till örebro i helgen, typiskt när du kommer hem. tråkigt med begravningen! hoppas allt är bra! kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback