24 timmar och 5 min

Om exakt 24 timmar och 5 minuter påbörjar jag min färd hemmåt.
Då går transfer bussen mot Flygplatsen.

Just nu vill jag bara att denna arbetsdag ska vara slut.
Jag förstår inte hur folk har klarat av att vara här i 6 månader
mina 6 veckor är mer än nog.
inget ont om Cala Bona. väldigt fint, lugnt och så.
Men arbetsklimatet är inte helt det bästa...

Nog om det. nu ska jag sadla om för en kall vecka i umeå
till helgen höstig sol!
hoppas jag har nån sjal och vantar i umeå.
vet att min dunjacka och mina kängor är där och väntar på mig!
jag som trode min korta lilla nya skinnjacka skulle räcka...

sista kvällen med mor och far här!
de har förgyllt hela min vecka!
imorgon frukost buffe innan avfärd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback