marknad och cafe con leche

hej hej

lediga dagen för denna gång är över
har nu varit på gran canaria i två veckor.
vädret är skönt och lagom varmt.
internet är obegripligt dåligt
spanien som land har fortfarande inte imponerat på mig
snorungar (i form av spanjorer som åker tre varv i rondellen bara för att få vissla på svenska flickor), dålig teknik och långsamt tempo för att nämna några saker

jag får bygga på plus listan tror jag

+bra klimat
+bra shopping
+solsken
+lätt att vakna på morgonen (solsken igen alltså)

ah, gick ju sådär.
var på marknad idag. den ska besökas igen. fast med pengar på fickan. en sport klocka fick jag med mig hem med tidtagarur och allt. annars har dagen spenderats vid poolen. jag är sjukt trött och lite irriterad.

imorgon jobb 09-19
saknar er!


bjuder på några bilder,
cafe con leche idag,
lunch förra veckan med my och nicki


 

gårdagen nya kjolen (lovar detdär var bästa minen...)
och sambon olivia


 
och en poolig sommarbild såklart


Kommentarer
Postat av: Ronja

Spanien imponerade inte på mig heller & absolut inte krökarlivet på Teneriffa.. Sa upp mig efter 3 veckor på sunwing. Haha men nu vet man det! Ha det underbart i solen & njut allt du kan : )

2009-11-17 @ 15:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback