langtar...

jag langtar efter sno
efter skidakning
efter kanelbulle och varmchoklad
efter en stor kram

jag langtar efter min palsmossa och min mamma och pappa
jag langtar efter blabarsglogg jag har gjort sjalv

jag langtar efter pannkakor och losa korsord till morgongroten
jag langtar efter mina katter

jag langtar tills jag far flytta in i min och jonas nya lagenhet
jag langtar tills jag far ga pa ikea och shoppa

men annars ar allt prima
vadret ar skont

gardagen var en piss dag
det betyder bara att idag blir mycket battre!

Kommentarer
Postat av: moster

Och vi alla längtar efter dig! Kram

2009-11-16 @ 19:31:13
Postat av: Jamilla

Jaaa, jag längtar efter dig!! Snart snart snart bor vi grannar igen!!! =)

2009-11-16 @ 21:46:18
Postat av: Maria

grannar alla tre!!! kom och hälsa på mig ute i bushen :)

2009-11-17 @ 10:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback