Välkommen hem Leila

Min kära vänn sofia har erbjudit sig att ordna en välkommen hem fest år mig. denna kommer att äga rum på min nya inglasade altan den 1 augusti. före festen blir det picknick, rosevin med fläder och brännboll på simbadet.

även på coctailpartyt kommer mat att finnas!

SÅ nu vill jag ha en lång lista på er som kommer. Och på er som hjälper sofia fixa (wiklund är given på denna lista)

iiii sååå kul!
( för jag kommer vara trött som en gris och sova tills allt är färdigt=)

coctails aaaall niiight loong *lalalaa*

Kommentarer
Postat av: Maria

men... elakt!! jag är ju inte där då! håll festen nån gång mellan 11-15 augusti!

2009-05-27 @ 19:59:37
Postat av: moster

Klart vi kommer en sväng till altanen!

2009-05-28 @ 07:14:16
Postat av: Becca

given att komma eller given att fixa?! eller kanske båda?;)

Postat av: Anonym

kanon moster!

2009-05-28 @ 09:08:34
URL: http://leeilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback