Gammalt inlägg: jag får ...

jag får visst nattbesök imårrn

behandla andra som du själv vill bli behandlat.
är heltklart ett motto värt att leva efter

och ur något ont kommer något.....

--------------------------------------

så kan det gå när internet uppkoppling är thai. igår ledig dag. fcik besök av en gammal sunwing Johanna.
vi åt på organic, pumpa soppa är super!

till kvällen blev det beck och lite snask.. idag tar jag mig i kragen igen vad gäller snaskande. men jag menar en glassbanan båt på sin lediga dag är väll ok?=)

kram

Kommentarer
Postat av: Becca

Det är HELT okej!

Som sagt, du kommer inte vara i thai för evigt så passa på att njuta medans du kan för snart är du tillbaka till sveriges trista mat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback