alltid redo

 
igår redo för en moppe tur till marknaden för att äta våfflor


Kommentarer
Postat av: Becca

hehe.. ja det är tur att du har hjälm på dig.. annars kan det gå riktigt illa!

Postat av: Sofia

Jag gillar inte - gillar inte!!



Igår såg jag ett reportage på spanska nyheterna ang dem när hjälmarna! Dom krossas lättare än ett ägg för fan!! Det måste vara sånna som täcker öron och gärna kind. Dom har börjat bötfälla för sånna där här nu, i landet där poliserna skriker snygging efter dig och tar en porro (hasch). Förstår du då hur farliga hjälmarna är om dom lägger energi på dem...



Rädd om dig!

2009-05-29 @ 08:50:46
Postat av: Anonym

okej och kontenten av det hela var att jag hade hj'lmen fram till moppen. dar tog jenny hjalmen och jag blev utan. da man blir visst botfalld om man kor utan..men bli skjussad ar heelt ok.

2009-05-29 @ 12:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback