två alldeles för snabba veckor

nu känns det väldigt tomt här
de två veckorna som paserat har gjort att jag glömt bort hur det är att vara själv igen
ja det blev lite tårar både när hon drog och efteråt.
hade blivit ännu mer om jag inte vetat att hon såg fram emot att bli hämtad på arlanda
och jag ler för hennes skull...

nu är det lite mer än tre veckor tills min älskling kommer och jag längtar som aldrig förr
choklad har jag även upptäckt som en bra vänn (speciellt då Maria glömde lite i min kyl..)

tyvärr blir det dåligt med pass nu när alla på hotellet är lata och tillochmed vattengympan som gått super ställs in
nästa inställda aktivitet blir det gymmet för min del. ett löfte till mig själv

men tack flickan för två oförglömliga veckor även om inte vädergudarna var på våran sida så kan det aldrig bli dåligt så länge man har rätt sällskap, vart än i världen man befinner sig

stor kram till dig
och till er andra där hemma (och i grekland)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för att du har tagit hand om min "lilla flicka" ;) Tre veckor går fort ..jag tycker bara att det är måndag och fredag!!

2009-05-18 @ 21:47:24
Postat av: Karin

Tack för att du har tagit hand om min "lilla flicka" ;) Tre veckor går fort ..jag tycker bara att det är måndag och fredag!!

2009-05-18 @ 21:48:01
Postat av: Karin

Tack för att du har tagit hand om min "lilla flicka" ;) Tre veckor går fort ..jag tycker bara att det är måndag och fredag!!

2009-05-18 @ 21:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback