snart snart snart

Efter sofias rekomendationer och ellinor som skänkt mig en flarra blir dte olja imorgon om solen vill titta fram.

Idag har jag sovit middag. Den behövdes känner jag. Jag har även börjat snaska lite. uppe på tre glassar redan...
och då ska vi inte prata om allt snaskade i miniland...

idag körde jag mitt första flow (eller flow light kanske...)! Det gick faktist bra. Hade det som morgonpass och tre personer dök upp. Och det mina vänner är inte fy skam om man räknar procentuellt! till veckan som kommer beräknas hotellet ligga på undre 100 gäster.
På vattengympan min räknade jag upp till 15 pers!

idag åkte ett gäng hem igen. nästan man bli lite sentimental och lessen när gästerna åker... ialafll de snälla... å jag lämnas här gång på gång...men dte kom även nya så jag hoppas på lite trevligt nytt folk.

och ikke att förglömma. OM 2 1/2 dag kommer MARIA!!!!!!
åhh så jag längtar

saknar er där hemma och sverige lite, spara lite sommar till augusti när jag kommer hem så blir det grilla och vitt vin blandat med fläder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback