Idag Idag kommer hon!!!

snart är det dags för äventyr. idag ska vi leta blommblad. ooh så spännande. göra trollspön och sånt. vi har mest flickor nu så det kanske går hem...

sen är dte dag sför splash och afro! dock önskar jag idag att ingen kommer på min afro då maria kommer då och jag skulle gärna möta upp henne! ååh så härligt det ska bli. åååh så vi ska shoppa! utflykt på onsdag om bra väder!

idag är min mage krampaktig. om man ändå visste vad man lyckats få i sig. ligger om vart annat som en liten boll och krampar. men dte går tur är över fort....

känner mig lite seg och trött hoppas det vänder snart!

igår kväll var jag runt påhotellområdet och stal blommor. ville ha det fint tills maria kommer. så nu står det två bouganville (hur dte nu stavas) på min toa. fiiint!

aja dags att ta sig i kragen och klistra på leendet och gå å leka med de underbara (ni hör att jag är ironisk va?) barnen..

ha en bra dag!!


Kommentarer
Postat av: Karin

Ja ni får shoppa ordentligt för det var inte mycket kläder hon packade ner i väskan. Hoppas du har något bra väskställe, både Ullis och jag önskar oss varsin väska;)

2009-05-05 @ 07:19:32
Postat av: jessica

är det inte roligt att vara babysitter?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback