efter regn kommer solsken

redan dagen efter hon åkte så blev det solsken. igår och idag har det varit strålande sol. men det känns som en evighet sen hon var här. usch va jag får hemlängtan.
någon som vill påminna mig om hur trisst sverige är och hur glad jag ska vara att vara här? två månader till nu. 07.00 den 1 augusti kommer jag att landa på arlanda har jag bestämmt mig.

nu har han i allafall bokat biljett! mellan 16 juni och 28 juli kommer han få prova på thailand! jag längtar såååå

har kännt mig konstigt yr och ont i huvet senaste två dagarna.. blir tidig kväll ikväll och sen upp imårrn och ta sin beach prom som jag inlett nu. ska börja ta tag i träningen igen då jag latat en hel del på sista tiden.

idag har jag solat vid best western och badat pool. och fått en orm nertrillad på min solstol.
usch va trött jag är. träningen får vänta även idag.

jag längtar heeeeeeeeeeeeeeem
jag längtar efter alla där hemmmaaaa
jag vill kunna ringa er och prata i timmar
men näää, då skulle ju hela min lön gå..och vad ska jag då shoppa för?=)

funderar på tandblekning. vad tror ni om det?
dags för dusch...





Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej leilut!

ska påminna dig om att du ska vara glad att du får uppleva äventyr i thailand. Här hemma är det knappt nå sol alls, och det går inte att bada än på länge, skitkallt i vattnet. Dessutom så behöver du inte sakna fagersta, för här händer det ingenting. förstår att du saknar dina kära, för det har jag inget botemedel, men tänk vad du ska uppskatta dom när du får träffa dom igen. saknar dig, vi måste ses när du kommer hem! ha det bra! kramkram

Postat av: Anonym

nja, inte tandblekning... du har väl fina tänder? Tänk om du förstör emaljen på tänderna så att de sen drar till sig färg och lätt blir missfärgade?? jag skulle inte våga.. men jag har färgat håret! eller typ blekt det. eller nåt... guld-blont (lite lätt pissgult) blev det, fast det inte var meningen så nu ska jag köpa silverschampo. eller gör tokljusa askblonda slingor i det kanske.. vad tror du? jag är på gotland och här blåser det och regnar som vanligt, men kanske ska vi till lummelunda och titta på grottor! kram kram!!

2009-05-22 @ 12:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback