Styrka på schemat

kort uppdatering igen

idag har kroppen kännts på otippade ställen höfter och utsida vad.
fötterna var ömma från gådagen. men inget att lägga energi på då det låg styrka på schemat.

idag har vi kört styrka hela dagen, blev bara 2 1/2 pass idag plus nån timme teknik.
så inet så farligt=)

gick bra som sagt, känner mig rätt trygg i det

ikväll ska vi äta popcorn (dock snart ätit upp) dricka mousserande vin och titta på shreck 3
lagom ambitiöst=)

imorgon ledig dag då ska vi valrossa på en solstol!!

inga nya bilder idag. mulna dagar fotas det inte...

ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej gumman!!



Hur är mallis? Gillar du stället eller är det för "exploaterat"?



Jag är ju helt klart lite avundsjuk...vill också åka på träningskurs!! Jag vill också dansa afro...håller dock på att lära mig Sevillana nu(typ av flamenco) , hehe det är nog så avancerat!



Un beso muy fuerte a ti mi corazon! (espero que te apreveches y hables un poquito de español también...)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback