På Hemvägen

Ja, jag lever.
I lördags gymmade jag och Jamilla, körde ben och rygg på källar gymmet som i gamla goda tider,
Sedan var det bak och kalas, jag blev helt sockerförgiftad, men gott var det!
Direkt efter ost och kex i Wiklunds nya hem. Superfint och mysigt hade hon med brasa i vardagrummet!
Riktigt brudhäng blev det och mello såklart (inga kommentarer på det fjaskot)

Söndagen spenderades halvvaket framför några avsnitt av desperet. Hälsade även på mormor och åt lite god chocklad.

Idag har morgonen börjat med en skogspromenad med Smalis och Nimmen. Nu blir det Flow.

Hembiljetten bokad så drar mot norr och hemvägen 11 imorgon kl. 08. framme 8 timmar senare,,,

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Har du tid/lust att fixa min header innan du åker bort? Typ med lite bilder eller nåt. Eller kanske lite ljus ljus färg där det är vitt nu (dvs överallt, där texten är och allt). Gillar det blåa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback