köpenhamn

Nu är jag påväg mot thaialnd. Sitter på flygplatesen i köpenhamn. Hittade internetuppkoppling, kostade dock 40 dk för 30 min. men dte var det väll värt. Har lite tid att döda. planet går 14.25

nu är 6 flygningar av 8 gjorda. Denna sista häll jag nästan på att bli flygrädd på. Började tänka på osannorligheten att ett flygplan som är så stort och tungt kan hålla sig i luften... (tips tänk inet så när du flyger)

ska väll kanske ta nått att äta, traska runt lite här och äta upp min färdkost jag fick av flickorna innan avfärd
yes, den klarade säkerhetskontrollen så nu mumsar jag maffig kladdkaka å grädde.

väldigt mysigt var det i alla fall att få träffa flickorna och små pojkarna innan avfärd. passade på att lyfta lillen innan han bli för stor. Även skönt att kunna prata lite tele med familjen och pojken utan att känna hur pengarna springer iväg...

kommer sakna alla massor. och nu känns dte lite tugnt, men jag tror att när jag väl kommer in i allt så komme rtiden gå fort och plötligt kommer Maria och hälsar på och kort därpå älsklingen!

nu lägga upp lite bilder på fejjan innan uppkoppplingen tar slut

ha det så bra alla där hemma

kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vaddå? Måsste jag byta massa flyg och så 8 ggr för att komma ner till dig?! Då kommer jag garanterat att komma bort! Jag letar iaf reda mellan 2-17 maj... Kan det passa? Tänker på dig! Massa massa kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback