första dagen i Thai!

efter en lång lång resa....

Jag är sjukt trött men jag är framme!
Har mest sovit idag och ätit.
Gick även på en kvällspromenad längst stranden med Anna och tog en varsin coccosnöt!



Annars är det väldigt varmt här. Dock regnar det nu.
På torsdag börjar jag jobba, men imrogon är vi bara lediga. Anna och johan och jag ska ner på stranden i  alla fall.

När jag kom til hotellet var det kaos, en man dog precis så det var ambulans i full fart.
(mannen var väldigt gammal...och blå...)

Jag däremot fick veta att jag får bo på hotellet hela min tid här! Riiiiktigt najs!
så jag har internet på rummet! Kanoners!
Nu är det dags för showteamet att underhålla mig sen lite internet och sen sova!

hoppas ni har dte bra där hemma. jag saknar er redan!

Kommentarer
Postat av: moster

Skönt att du är framme! Njut nu, det här kan vara once in a lifetime! Kram

2009-03-31 @ 19:46:03
Postat av: Becca

OHHHH... vill ha en "young coconut" NU!!!! faxa över en vettja..

Postat av: jessica

är dom där goda???

2009-03-31 @ 22:59:15
URL: http://jejejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback