Dagen i rubrikform

Shopping
Nya fina sandaler! fina flip flops, maskara..
Mamma shoppade på bra hon också! och lunch åt vi på det bra sallads stället



Spinning
smalsjö, jess, becca å jag svettades till (ursäkta att jag säger det) det sämsta spinning passet någonsin, synd att instruktören såg ut att helst vilja gå hem och därför höll käften...  jag blev svettig och anfådd och röd i plytet i alla fall så jag är nöjd!



bak
Cheesekake inför morgondagen, in i frysen  jordgubbarna ut på tining



Pizza
Home made med massa grönsaker, lite dinkel i botten, toppat med ruccola, havssalt och hemmagjord pizzasallad. Mums mums, nu är jag mätt mätt

slöa
framför tv:n, sköönt, en kopp te kanske? å samantha sen!!

Kommentarer
Postat av: jessica

jaha gjorde hon?? ja nu när du säger det... inte mycket peppande från hennes sida. jag var ju så insatt i puls-skärmen att jag inte tänkte på det. menmen. som du säger. svettig blev man iaf. och inte lite heller=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback