Våffel dagen?

Idag är det måndag och marknadsdag.
vårat blomäventyr blev inställt pga brist på barn, och jag som hade gjort fina blom hårband till alla barnen!
Coren körde jag dock med en hurtig gäst!

strax dag sför vattengympa. innan det ett äpple lite kaffe och miniland.
Annars har jag bara badminton och styrka kvar för dagen innan jag får mina våfflor äntligen!!!

En vecka tills pojken åker hitåt!
ÅÅÅh va jag längtar ihjäl mig!

planerar för fullt på företaget.
Tips och hjälp mottages gärna.. ni vet dendär ekonomiska delen... *suck*

Kommentarer
Postat av: Maria

Om jag mot förmodan är hemma i tid i em kanske vi kan skypa lite?? jag vill veta om dina företagsplaner! och höra allt annat som hänt senaste tiden också förståss =)

2009-06-08 @ 08:41:59
Postat av: Sofies Inredning och Designblogg!

Hihi.. jaaa det är det =) Hoppas allt är bra med dig leila!



Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback